hoeveel delen zijn er van "Die Hard"?

komt er een deel 5 uit, of is ie al uit? of zijn er al meer dan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar wist je het antwoord op je hoofdvraag zelf al... "Hoeveel delen zijn er"
"Komt er een deel 5 uit" Daaruit concludeer ik dus dat je weet dat er 4 delen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar eigenlijk bedoelde ik hiermee dus te zeggen zijn er nu eigenlijk 4 of 5?? :P

Het beste antwoord

Voor zover ik weet zijn er 4

Die hard
Die harder
Die hard with a vengeance
Live free or die hard

en die hard 5 staat gepland uit te komen in volgend jaar, zie link hieronder.

yippiekayee mother............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

4 delen deel 5 binnen kort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men is inderdaad bezig met deel V. Wat grappig is om te weten, dat eigenlijk deel V er al had moeten zijn, maar de film toch uitgebracht werd door Rambo. Het script voor de laatste Rambo film was eigenlijk bedoeld voor Die Hard V.