Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar "Mrs. Clearwater" in voorkomt?

Misschien een rare vraag, maar dankzij een film waar de naam "Clearwater" in voorkwam, zit ik me de hele tijd af te vragen waar ik dat nou eerder heb gehoord. In een film/serie? Ik meen me te herinneren dat het op zijn Brits werd uitgesproken.. Ik heb heel wat afgegoogled, maar er kwam geen enkel waardig resultaat uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
716
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook echt niks gevonden.. srry ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de moeite in ieder geval. De naam klonk me zo bekend in de oren, ik dacht dat misschien iemand hier het zou weten. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, is het niet. Ik weet namelijk zeker dat het "Clearwater" is, en ik ken die serie ook niet..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

http://www.imdb.com/find?s=ch&q=clearwater geeft een lijstje van films (en/of series) waar die naam in voorkomt, en aangezien je "Brits" zegt, zou het Harry Potter and the Chamber of Secrets kunnen zijn (hoewel het karakter wel een beetje jong is om Mrs te zijn...)
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! De film die ik zat te kijken was Harry Potter, dus die is het sowieso niet. Had ik moeten vermelden, maar aangezien ik zeker weet weet dat het op een "Mrs." gaat..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding