Hoe heet deze film?

Gaat over een moeder en haar zoon in een kamer de moeder zegt tegen haar zoon dat ze het huis niet uit kunnen zonder een mask want de lucht buiten kan je doden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Is het deze film: The Others, met Nicole Kidman?
Een moeder met zoontje en dochtertje in groot huis, gordijnen altijd dicht, deuren op slot.
Ze blijken allen reeds dood te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu heb je de clou van de film verklapt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha Musa!Bij de 6th sense, is Bruce Willis ook al lang dood!! En de Titanic, die gaat zinken! :-p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste T74,er zijn films met een verrassende afloop waar de film juist op gebaseerd is en als iemand je het einde verklapt dan is de film niet meer spannend en leuk.
Titanic is niet vergelijkbaar want het zinken van de boot is niet op het eind maar in het midden van de film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Musa -> Dat was niet serieus bedoeld....Grapje geintje, humor weet je wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)

Andere antwoorden (2)

Blast from the past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronaldP
12 jaar geleden
Nah, daar zat ook een vader bij...
Dit doet me denken aan de film "Sleepwalkers" uit 1992 van Stephen King.