Hoe heet deze film ook al weer?

De eerste 'spannende' film die ik zag ging over een gezin die dacht ik voor familiebezoek in de auto zaten. Op een gegeven moment nemen ze de verkeerde afslag en komen ze in een bos terecht waar ze niet meer uit komen. Wel komen ze steeds dezelfde dingen tegen. Aan het eind van de film ligt de enige overlevende in het ziekenhuis en blijkt haar gezin dood te zijn. Ze hebben een auto ongeluk gehad en de naam van de zuster komt overeen met de afslag die ze namen. Ik geloof dat het zo ongeveer ging. Ik weet niet eens meer of ik de film leuk vond maar ik zou graag weten wat de titel is. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 7 uur:
Aanvullend: Het is zeker tussen 2002 en 2004 geweest. Het gaat sowieso om 4 mensen in de auto en ik geloof zelfs vader moeder zoon en dochter. Wrong turn heb ik onlangs gekeken om te kijken of dat hem was maar helaas niet. De laatste scene in het ziekenhuis is vrij cruciaal. Ik geloof dat de dochter daar ligt en te horen krijgt dat de rest is overleden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja ik weet welke je bedoeld,heb m gezien...ik vraag me even af als het de film Dead End is...http://www.moviemeter.nl/film/17833
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn erg veel films die in deze categorie vallen. Het je misschien een jaartal waarin je de film (ongeveer) gezien hebt? Hier 2 voorbeelden waar ik aan moest denken:
- Wrong turn (2003)
- The Hills Have Eyes (1977 & 2006)

Beide films hebben ook een x aantal vervolgen

Toegevoegd na 35 seconden:
*Heb je misschien

Toegevoegd na 5 dagen:
Ik moest bij het teruglezen van mijn reacties in 1x aan deze films denken, maar kan niet zeggen of er een scene in het ziekenhuis in voorkomt maar het pas wel binnen het genre "verkeerde afslag".
- The Texas Chainsaw Massacre (1974 (origineel) & 2003)
- The Texas Chainsaw Massacre 2 (1986)
- The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (2006)

In de reeks komt in dit jaar een nieuwe 3D film in de bioscoop. The Texas Chainsaw Massacre 3D, op 5 oktober in de bios in de UK.
Dus dit concept wordt ook al flink uitgemolken.

P.S. kijk op http://www.imdb.com voor alle details.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na aanleiding van je toevoeging kan ik je helaas niet verder helpen.. Ik hoop dat je de titel nog kan achterhalen.
the legend of the car
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het die film is waarbij een vrouw uit de auto 'springt' omdat ze een vriendin van haar zag (dacht ik), dan is het dead end. :D