Wat is de titel van deze film?

Een groep mensen moeten een test afleggen in een kamer. Ze mogen de kamer niet verlaten. Verder in de film krijgen ze ruzie met elkaar omdat ze niet snappen wat ze in die kamer moeten doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is Exam

http://www.youtube.com/watch?v=XEuKHtCDKyk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rr is ook de film de killing room
maar dat is een behoorlijk sinistere film
12 jaar geleden
The breakfast club ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken deze film als 'el methodo' een spaanse film. De deelnemers komen dan allemaal solliciteren naar een baan en dat gaat dan op die manier( ze opsluiten in een kamer). Hoop dat je er wat aan hebt..