Wat is de titel van het filmpje dat gaat over: 1 oude dame met haar butler?

de hoofdrol is voor de butler , word vaak uit gezonden om en met Oud en nieuw!?
de dame geeft een diner met/voor haar vrienden , die zijn allemaal dood maar er is wel een bord enz geplaatst voor deze gasten (is de oude dame misschien blind?) de butler/ober speelt alle gasten én drinkt alle drankjes én loopt dus veel én moet aldoor over een beer zijn hoofd heen stappen (vloerkleed) én wordt erug aangeschoten!

er zijn mensen die dit kunnen weten? ik heb het zelf al 4x gezien maar weet de titel niet meer!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dinner for one

Toegevoegd na 24 minuten:
Jet kunt het filmpje zelfs op Youtube bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=zVd_VLO9xcc
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox dit is precies wat ik bedoel!!!! LOL én heel erug bedankt
ik ben het nu aant bekijken , en moet weer huilen én lachen om dit stuk ,ik vind het geweldig!
Ik dacht dat het iets te maken had met Oud en nieuw!? but its her birthday!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je krijgt van mij 10 punten! het eerste antwoord ! maar ook dat wat ik wou,............
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL ,zit in een bijna depressie , maar dit helpt , dank!