wanneer moet je de film 'de overloper' van flikken maastricht kijken?

Ik heb seizoen 4 van flikken maastricht nu afgegeken. In é de overloper' gaat het nog steeds over die 4 miljoen. Maar in s05e01 gaat het verhaal ook verder. In welke volgorde moet ik dan nu kijken? Eerst de overloper en dan verder met seizoen 5? of eerst s05e01 en dan de overloper en dan verder met s05?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

seizoen 5 uitkijken en voor je aan seizoen 6 begint kijk je de film
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De overloper sluit het 4 miljoen verhaal af. Je moet eerst seizoen 5 kijken en dan de overloper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk seizoen 5 af. De overloper begint waar eva erachter komt dat wolfs al het geld heeft.

In de overloper gaat het rechtstreeks verder waar seizoen 5 eindigde.

Seizoen 6 is het begin van een nieuwe verhaallijn. Met in de eerste aflevering geen wolfs