Wie weet hoe het nummer in de film 'Blitz' heet als Falls zich klaarmaakt voor haar date?

Deze film is nu in de bioscoop. ik vraag me af hoe het nummer heet als Falls ( politieagente) zich klaarmaakt voor haar date. Het is volgens mij een dubstep nummer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er komen twee nummers bij me naar voren en dat zijn
1. Thunderheist - jerk it
2. The qemists - stompbox

van allebij de nummers zijn ook dubstep remixen bekend, misschien dat het nummer dat je zoekt er tussen zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal straks is kijken. Het is in ieder geval niet de hoofd soundtrack vd film die ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet het nummer wat ik zoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm jammer ik zal nog eens verder zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de film gezien? In de tekst kwam een aantal keer geloof ik 'i didn't do it' en het was dubstep. Misschien dat je daar wat aan hebt. Ik heb zelf ook wat zoekwerk verricht maar krijg geen resultaat. Op facebook van Blitz zijn er ook mensen die het nummer zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb m nog niet gezien, maar misschien kom ik verder met i didn't do it