Wat zijn nog meer films in het Found Footage genre?

Films zoals Cloverfield, The Blair Witch Project, Rec 1 en 2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

-Cannibal Holocaust (Uiteraard, wel wat controversieel, die schildpad was een echte schildpad)
-Grave Encounters
-Alien Abduction: Incident in Lake County (classic :D)
-The Last Exorcism (knettergek)

En op wikipedia zal ook wel een lijstje staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grave Encounters kende ik nog niet, de trailer ziet er heel cool uit! Ik hou echt van dat soort films, het lijkt een stuk echter doordat het zo is gefilmd. Ik zal kijken of ik hem kan vinden in de winkels binnenkort. Ook ben ik nu wel benieuwd geworden naar Cannibal Holocaust, de trailer spreekt mij daar ook van aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film die Bits noemde is ook geniaal trouwens, net gedownload, en oeoeoeoe die is eng :D

Andere antwoorden (2)

Paranormal activity 1 en 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Tunnel (2011) « http://bit.ly/oN6zlu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb m net gedownload, maar een maat van me durft niet meer verder te kijken, GOEDE FILM :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vond ik een beetje middelmatig, er zijn engere films xD Maar het is wel leuk om te zien als je je verveelt bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet het beste van het beste, maar inderdaad, leuke film als je je verveelt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem zelf maar afgekeken, en het viel toch wel tegen..