Hoe heet deze film? (zie beschrijving)

Het gaat over een man en een vrouw. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was de man een spion. De man had een prijs op zijn hoofd. Er was ook een scene waar een vrouw/man wordt vermoord op een spitse lampen kap. Op het einde willen de buren ook de man vermoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pff je moet echt meer details geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Face/Off misschien?

Het beste antwoord

Misschien bedoel je "Killers", uit 2010. Een vrouw (Katherine Heigl als Jen Kornfeldt) gaat op vakantie en ontmoet de liefde van haar leven (Ashton Kutcher als Spencer Aimes). Ze trouwen en keren samen terug in Amerika. Daar lijken hun buren het op hun leven gemunt te hebben.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaa, dat is hem! Dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was 'm :D

Andere antwoorden (1)

Mr and Mrs Smith bedoel je denk ik. Ik heb de film die jij bedoelt ook gezien :)
ben nog even aan het doorzoeken op de naam van de film, maar deze is het geloof ik. De vrouw is hier ook een spion, al weten ze het niet van elkaar