Opzoek naar de titel van een film.

Het gaat over een man die in een foute buurt of ghetto woont. Tuig probeert hem te beroven maar dat laat hij niet toe en dreigt ze af te knallen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Kan van alles zijn, maar ik heb zelf laatst een film gezien met die omschrijving: Gran Torino, met Clint Eastwood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou best kunnen +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen, was geen ghetto. Hoe dan ook, warm aanbevolen.
4 brothers, lijkt erop...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deathwish misschien ? met charles bronson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Harry Brown' misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt een beetje op de plot van de film "Harry Brown" met Michael Caine; de plot is iets subtieler, nl. twee vrienden (beiden gepensioneerd) treffen elkaar dagelijks in een café voor een spelletje schaak; een vriend klaagt erover dat ie geregeld getreiterd wordt door een groepje hangjongeren. Op een dag komt hij niet meer opdagen en dan blijkt dat hij mishandeld en vermoord is door datzelfde groepje. De andere vriend (gespeeld door Michael Caine) neemt dan wraak.