ik heb losse bestanden van 1 film hoe krijg ik die op 1 dvd?

Ik heb een leuke film gedownload en dat programma heeft hem dus in losse bestanden in 1 map gezet. Nu wil ik deze film op een lege dvd zetten, maar weet niet hoe dat moet.

Als iemand iets weet hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

gewoon je programma openen en dan al die bestanden selecteren en dan branden voilá
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik het makkelijkste vind,is dit brandden en converteren met convertxtodvd.
Dit progamma kan je downloaden oa op de site van isohunt
alle gratis trials moet je achter wege laten ivm dat je een watermerk in je film krijgt.

Het progamma zet je film om en zet de ondertiteling er vast in en brandt het meteen.

Het nadeel van branden via nero met losse bestanden in 1 map,is dat je de ondertiteling niet kan bewerken ( met convert2todvd wel) waardoor mijn blu ray speler de ondertiteling te klein afspeelt en altijd in een blauwe balk staat

Convertxtodvd is heel makkelijk in gebruik