Hoe heet die film waarin, volgens mij, Will Smith een vader is van een dochtertje die hem helpt met zijn baan?

De film gaat erover dat een vader een baan heeft als ?reclameman? En niet iets goeds kan verzinnen maar zijn dochtertje en haar denkbeeldige vriendjes helpen hem en dan komt het goed....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je bedoeld denk ik Eddie Murphy, die film heet Imagine That.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pursuit of happiness uit 2006?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan http://www.moviemeter.nl/film/46424 met Eddy Murphy
aangezien Will Smith in the Film pursuit of happyness een zoontje heeft en kan me niet herinneren dat het zoontje denkbeeldige vrienden had en in de eerste genoemde ( Imagine That) wel