Er zitten goede antwoorden tussen.

Wat mij nog invalt zo zijn de laatste James Bond films met Daniel Craig. Deze zijn ook in dezelfde stijl gefilmd.

Heat (1995) zul je ook wel kunnen waarderen, net als Collateral (2004) en misschien ook Public Enemies (2009). Alle drie van Michael Mann.

Ook aan te raden is het tweedelige epos over de franse bankovervaller Mesrine, een franse film uit twee delen (erg goed!) L'instinct de mort (2008) en L'ennemi public n°1 (2008)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

The Bourne Ultimatum The Bourne Supremacy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn vervolgfilms en dus geen "vergelijkbare" films...
De twee andere Bourne-films. "The Bourne Supremacy" en "The Bourne Ultimatum".

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zit waarschijnlijk zelfs een vierde deel aan te komen: The Bourne Legacy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mission Impossible reeks
The Recruit ('03)
Ronin ('98)
The Saint ('97)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enemy of the State, uit 1998 met Will Smith
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Firm,is al een oudje maar prima film!!!
Taken ook de moeite waard,veel kijkplezier ;-)