Waar worden de sterren in de Veronica magazine op gebaseerd?

De films hebben sterren in de Veronica Magazine, maar waar worden deze op gebaseerd? Vaak vind ik de films die daarin veel sterren hebben niet eens leuk....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe het op dit moment bij Veronica Magazine toe gaat, maar in het verleden was de basis voor het "sterren" geven aan films gebaseerd op een Filmencyclopedie die jaarlijks verscheen. Dat weet ik zeker want ik kocht dat boek ook elk jaar. De recencies werden helemaal overgenomen uit die encyclopedie.

Het is gewoon een kwestie van smaak als je een film een meesterwerk of bagger vind.
Voorbeeld: dinsdag komt "Rumble in the Bronx" met Jackie Chan in de hoofdrol. Een 4 sterren film maar ik vind het helemaal niks want van een film met Jackie Chan krijg ik uitslag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de persoonlijke mening van de filmrecensenten die er werken.