Wie kent de titel van deze film? Het verhaal gaat over 'n groep jongens die langs 'n oud spoor opzoek gaan naar 'n lichaam.Onderweg kamperen ze.

Het is al 'n wat oudere film,'n beetje in de sfeer van "de wonder years". Op de 1 of andere manier hebben ze de moord zien plegen,dat weet ik niet meer. De daders zijn 'n generatie ouder. Echt meer kan ik me niet heugen. Volgens mij was het geen kinderfilm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldige film, naar aanleiding van een kort verhaal van Stephen King 'het lijk' (the body).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet naar aanleiding dit moet zijn naar een kort verhaal van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,ze trekken 't bos in,ik heb het antwoord gekregen: stand by me..van vroeger ja,zeker de moeite waard om weer te zien.

Het beste antwoord

"Stand by me", uit 1986.
Drama naar een verhaal van Stephen King over vier jongens die op zoek gaan naar het lichaam van een verdwenen leeftijdgenoot.
Deels uit nieuwsgierigheid en deels omdat hij de dood van zijn broer niet kan accepteren, reist Gordie Lachance met drie vrienden naar de plaats waar het stoffelijk overschot van een plaatselijke tiener zou moeten liggen. Wat volgt is een trip die geen van de vier jongens ooit zal vergeten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja..idd..bedankt,wou m graag nog 'n keer zien.

Andere antwoorden (1)

De film heet "Stand by me", zie info van imdb
http://www.imdb.com/media/rm3479215360/tt0092005