Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

heel erg goed, de ramp is mooi verfilmd. Zou bijna zeggen: heel herkenbaar....die angst en het plotselinge.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geweest.
Heb zelf de ramp niet meegemaakt, maar naar mijn idee is het heel realistisch verfilmt.
Er zaten veel ouderen in de zaal de ramp wel bewust hebben meegemaakt en aan hun reactie kun je merken dat het realistisch was.
Ik vond de film heel mooi en goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de film erg mooi en indrukwekkend (o.a. de beginscene waarin je de echt voelbare dreiging ziet vanuit het perspectief van de zee zelf en de scene waarop er nog maar 1 dijk is waarover de mensen zichzelf in veiligheid brengen). Het verhaal was zeker niet slecht. Het was geen meesterwerk maar die zijn dun bezaaid maar als eerste grote speelfilm over de watersnoodramp was het zeker overtuigend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook eerst het boek lezen. Het heet '1953' en is geschreven door Rik Launspach en te leen in de bibliotheek. Zie ook de website van Rik Launspach.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook geweest en vond het een goede film.
Het is niet documentaireachtig maar vertelt het verhaal van een hoofdpersoon.Het gaat erom wat haar belevenissen waren tijdens de ramp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een prachtige film, mooi verhaal
Door het geluid van het bulderende water en het wat flitserige filmen is het net of je zelf overspoeld wordt.
Wat mij betreft een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding