Veel scènes zijn met de computer gemaakt. En de acteurs spelen dan voor een green screen of een blue screen.
Slimme mannetjes kunnen erachter weer beelden plakken en dan lijkt het alsof ze op die locatie werkelijk zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met camera's.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wilde ik ook antwoorden lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Met een programma dat "CGI" noemt daar doen ze dat gebouwen-plooien-effect mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CGI staat voor Computer Generated Imagery, het is niet de naam van een programma. Minnetje!