Hoe komt het dat in SF-films de schepen elkaar recht tegenkomen?

De ruimte is namelijk groot, je kan alle kanten op.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Omdat de makers van de film dat zo besloten hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders is het niet echt spannend lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plot's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het SF is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het staat in het script, dus gaan ze die kant op. Als ze elkaar niet zouden tegenkomen zou de film saai worden denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het een film is, fiction dus, en ze niet echt in de ruimte vliegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat sommige van die ruimteschepen voorzien zijn van de infinite improbability Drive
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het kunnen dat ze in de film de zoektocht van 3 jaar over hebben geslagen, omdat het anders zo langdraadig word?
Of omdat de maker het zo wil hebben/