Die worden gekocht bij de leveranciers. Mijn vriendin werkte in een videotheek, die hadden een inkoopgroep, dus een groep met zo'n 25 videotheken, waardoor de prijs lager werd . Voor de tijd werden de uitgebrachte films eerst bekeken door een groep mensen, door de rapporten die daarover geschreven werden konden de videotheken bepalen of het een commerciele film was, waardoor ze er 2 of 3 bestelden, de minder commerciele werd maar één van besteld of helemaal niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kopen.
Het is niet zo dat ze geen winst maken dan, een videotheek verhuurt een dvd meerdere keren. En het huren is niet heel goedkoop, als een dvd 3x verhuurd is heeft de videotheek de kostprijs van de dvd al terug verdiend, en maken ze alleen nog winst op die dvd.