Hoe eindigt de film Flight Plan?

Ik heb de film gezien maar ik viel heel vaak in slaap en ik herinner me wel stukjes, maar het einde niet meer..
Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Deze film (over een vrouw die op weg is naar de begrafenis van haar man die aan ongeluk is overleden, haar dochtertje kwijt raakt in het vliegtuig, maar niemand geloofd of heeft gezien dat ze een dochter bij zich had en verklaren haar voor gek) staat beschreven op Wikipedia.

Daar staat ook hoe het eindigd nl. dochter uiteindelijk teruggevonden in vliegtuig, complot ontrafeld (haar man blijkt vermoord, De airmarshall blijkt the "bad guy" en komt om door eigen bom.)

Lees:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flightplan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het liep ( o wat verassend ) toch goed af. Die ene agent, bleek eigenlijk de slechterik die samen met een stewardess een ingenieus plan had bedacht om geld af te troggelen. ( beetje ingewikkeld verhaal om daar op in te gaan ) maar die hadden ook haar dochter die weldegelijk zich in het vliegtuig bevond verstopt in het ruim. Uiteindelijk dacht iedereen dus dat die vrouw de terrorist was, en het vliegtuig was verlaten behalve die vrouw en die agent ( en dochter in het ruim ) . Een wat gevechten is het vliegtuig ontploft, maar ontkwam zij nog net op tijd met haar dochter.

snappie?

Toegevoegd na 21 seconden:
als je nog wilt weten hoe het zat met dat geld, laat maar weten dan typ ik nog verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het plan mist de deadline en deze is doorgeschoven naar deel 2, komt eind volgend jaar uit als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flightplan was echt goed!!! Maar ik viel ook in slaap tijdens de film ;-)

Ze hebben een remake (fanmade) gemaakt, waar alle langzame stukken uit zijn.

Waarschijnlijk waren wij niet de enigste :P

Panic Flight (2011) http://bit.ly/mGqmkq