Ik zoek een thema geluid van The Joker. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?

Ik zoek het tikkende geluid van The Joker uit de film The Dark Knight. Het is dat tikkende geluid dat lijkt op een tijdbom dat je iedere keer hoort als The Joker wat gaat uitvoeren. Ik wil het liefst de Youtube link naar het liedje of naar de Soundtrack want ik heb het nodig voor een feestje. Iemand enig idee waar ik het kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal morgenvroeg de tijd even doorgeven. Zal m wel even op de dvd zetten dan ;p.

Het beste antwoord

Het is muziek van Hans Zimmer en blijkt "Why so serious?" te heten.
Amadea