Wordt er in de film "Lord of the Rings" gerookt?

Ik heb de film nog niet gezien, maar het boek heb ik jaren geleden gelezen. In het boek is het roken zelfs uitgevonden door de hobbits. Maar tegenwoordig is dat niet politiek correct meer-- hoe gaan de filmmakers daarmee om?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er wordt alleen met een pijp gerookt en dit komt niet vaak voor. In de film zijn geen scene's die verwijzen dat hobbits roken uitgevonden hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt, plus.
Bilbo rookt een pijpje; een lange gebogen.
Kan me ook een scene herinneren waarin Stryder in de kroeg een pijp zit te roken, en volgens mijn zijn er nog enkele momenten waarop dit gebeurt

Andere antwoorden (1)

Je zitten in de film scenes waarin wordt gerookt (maar niet zo vaak)