Hoe heet deze film? (Zie uitleg)

Het is een hilarische film. Het gaat over een man die gehypnotiseerd wordt en dan ziet ie alle dikke dames voor heel slank aan. Ik vind het zo'n grappige film! Als ik de naam maar wist... Weet jij het? Plz antwoordt! ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Shallow Hell met Gwyneth Paltrow & Jack Black.

http://www.moviemeter.nl/film/1410

Toegevoegd na 7 minuten:
Hell=hall
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

shallow hall?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shallow Hal...

Op zijn sterfbed geeft de vader van kleine Hal zijn zoon een aantal welgemeende adviezen. 'Neem nooit genoegen met middelmaat en zorg ervoor dat je een lekker wijf aan de haak slaat met dito lichaam, dat is het enige dat telt'. Deze 'wijze' les neemt Hal zich ter harte en eenmaal volwassen heeft Hal (Jack Black) slechts één doel voor ogen…. het vinden van de perfecte vrouw. Hal's grootste probleem is dat hij zelf niet direct aantrekkelijk is en door zijn hoge eisen leidt hij een zeer ongelukkig en onbevredigend liefdesleven. Als hij op een dag televisie-goeroe Tony Robbins tegen het lijf loopt, verandert dat zijn leven. Hal en Tony komen vast te zitten in de lift en na een urenlang gesprek besluit Tony Hal te helpen. Tony brengt Hal onder hypnose en vanaf dat moment ziet Hal alleen nog maar de innerlijke schoonheid van de vrouwen die hij ontmoet. Zijn beste vriend Mauricio (Jason Alexander) begrijpt er helemaal niets van. Hal gaat helemaal uit zijn dak en dat met de meest onaantrekkelijkste vrouwen en dat is hij niet van zijn vriend gewend. Als Hal Rosemary leert kennen, gaat hij helemaal voor de bijl. Rosemary (Paltrow) weegt bijna tweehonderd kilo, maar Hal ziet haar als een slanke schoonheid en dat zorgt voor een aantal bijzondere situaties.