Wie is dit uit de film Grease?

De kerel rechts kent zowat iedereen op deze planeet. De foto zelf ook en iedere Grease fan weet uit welke scene hij komt.
Maar wie is die schoonheid links op deze mega beroemde foto? Volgens mij weet bijna niemand wie dat is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
hier staat ze vast tussen ik ken grease niet goed dus ik weet niet welke rol ze speelde http://www.imdb.com/title/tt0077631/fullcredits
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de film niet heel goed, maar ikdenk ook dat dit olivia Newton-John is. Zij is de hoofdrolspeelster, misschien dat dat je iets verder helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irritant dat het antwoord nog niet gevonden is, wil het weten!;-)
Kon zelf ook niks vinden, heb de lp wel maar niet hier liggen, maar zal daar ook wel niet op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iemand die geen rol heeft gespeeld. Zeker niet Olivia of Susan Bockner. Toen die film uitkwam was ik 14 en smoor op Sandy. Dus die ken ik op m'n duimpje...:p
Degene die ik zoek is een 'movie extra'.
Zal ook wel niet op de aftiteling staan. Net als die 100 andere die je in de kermis scene ziet aan het einde...

Antwoorden (1)

Het is Susan Bockner en speelt Patty Simcox in Grease.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hier staat een foto van hoe die er in haar rol uitzag: http://www.aveleyman.com/ActorCredit.aspx?ActorID=2319. Echt gelijkenis met de foto bij de vraag zie ik niet....