op zoek naar een DVD.

Am Anfang war das Feuer, zo heet de DVD die ik zoek. Via Amazone.de kunnen we hem niet bestellen. Ze willen hem niet naar het adres sturen. Merkwaardig, want je kunt wel alle landen van de wereld aanvinken. Via Bol.com is hij niet te koop. Bij de DVD zit geen ondertiteling, want er wordt niet in gesproken.Dus dat is geen probleem. Hoe komen we aan die DVD ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1981: Am Anfang war das Feuer (La guerre du feu) – Regie: Jean-Jacques Annaud
Philippe Sarde<<

Het beste antwoord

De film is bekender onder de namen Quest for Fire en La guerre du feu. Zoek daar eens op, dan zul je hem snel vinden. Bijvoorbeeld bij Play.com, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas je moet een creaderd kaart of hoe je dat schrijft hebben. dat probleem hebben we dus ook nog. maar dank je wel voor je tip van de titel. misschien via bol.com ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de engelse titel gevonden bij Bol.com. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

Mischien op de site www.thehut.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats.nl kun je ook veel vinden, maar dan moet je wel eerst een account aanmaken.