er komt een vervolg op `johnny enlish`.. wie weet of rowan atkinson daar in mee speelt en wanneer die in de nederlandse bioscoop te zien is?

johnny english is een film over een klungelige geheim agent (rowan atkinson), nu hoorde ik dat hij al uit was in buitenland, maar wanneer komt deze film in de nederlandse bioscopen en hoelang duurt het voordat de film op dvd uit komt na dat deze in de bioscoop was te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb de trailer gezien, hij speelt er in mee :)

Antwoorden (3)

Het schijnt wel in september uit te komen in de bioscoop, maar zou het helaas niet weten wanneer het op dvd uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Johnny English: Reborn (Met Rowan Atkinson!) komt uit op 13 Oktober 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het vervolg heet 'Johnny Enlish Reborn' en het komt op7 october 2011 uit. Film vragen moet je echt altijd bij IMDb wezen daar staat echt alles!