hoe doe je mee aan een tekenfilm die al bestaat want ik wil meedoen aan bakugan of yu gi oh

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Als voice actor bedoel je? Zorgen dat je ingeschreven staat bij zo'n bureau.

Antwoorden (3)

hoe bedoel je? je bedoelt inspreken of zo in een tekenfilm? meld je aan ofzo ergens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet mee acteren in een tekenfilm daar moet je professioneel voor zijn je kan dat misschien wel met een spel doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
acteren gaat dus niet in een tekenfilm, daar is het immers een tekenfilm voor.

het is dus niet helemaal duidelijk HOE je mee wil doen. vooral bij een bestaande tekenfilm is dat lastig, deze zijn al af, en klaar en uitgezonden dus.

misschien wil je wat met stemmen en geluid doen? dan is het mogelijk om het geluid van de film te vervangen door je eigen geluid en stem. (best een leuk idee lijkt me)

hoe dit moet kan ik je niet vertellen helaas (ben van de afdeling stofzuigers en strijkijzers) maar waarschijnlijk kan je een vraag hierover in de categorie 'computers en internet' hier de juiste mensen treffen :)

er zijn vast heel veel mogelijkheden hierin.

wat je misschien ook bedoeld is dat je stemacteur of stemartiest wil zijn of worden. deze mensen spreken oa tekenfilms in.
hierover vind je meer info in de onderstaande link.

in ieder geval heel veel succes!!!!

(zet je het resultaat op you tube met een linkje naar ons als het je gelukt is?) :))