Nee, dat wordt nog even afgehouden. Er is wel pas een nieuw script ingediend, maar dat heeft Terry Rossio voor het eerst in z'n eentje geschreven in plaats van samen met Ted Elliot. Johnny Depp laat zijn medewerking afhangen van hoe hij het script vindt en wie de film zal gaan maken. Dat is nog niet bekend.
Amadea
12 jaar geleden
Lijkt me niet. De premiere is net geweest, en dan duurt het meestal een tijdje voor een nieuw scenario wordt bedacht, als het überhaupt waarde heeft voor de producers van de film om nog een vervolgfilm te maken