komt er een seizoen 4 van wakfu?

wakfu is een hele leuke tv-serie maar het probleem is dat ik al heel lang wacht op seizoen 4.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Dat is de vraag. Maanden na de wereldwijde première van Wafku seizoen 3 in 2018, meldde IGN dat Tot, de maker en scenarioschrijver van 'Wakfu', al plannen had gemaakt voor een vierde en vijfde seizoen.
Hoewel dit goed nieuws is voor fans, hebben France Televisions en Netflix hierover nog geen aankondiging gedaan. Het is duidelijk dat de vertraging te wijten is aan enige ontevredenheid bij producenten met betrekking tot dalende kijkcijfers.

Gedacht wordt dat seizoen 4 misschien in april 2020 kan verschijnen.
SimonV