Waar vind ik sites, met top tien films, in een bepaalde categorie, voor in de videotheek?

Ik sta meestal voor de schappen, met een groot vraagteken op mn voorhoofd. Ik zoek een goede site met tips etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

moviemeter

je kunt bij moviemeter.nl verschillende categorieën uitkiezen aan de hand van het zoek menu. je kan zelf kiezen vanaf welk jaartal je de films wilt hebben dus kun je zo ook vrij recente films(die in de videotheek liggen) kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kijk heel vaak op IMDB
hier vind je een top 10 van alle films, nieuwtjes,genres,...
je kan hier ook een account maken en een filmlijstje aanmaken van de films die jij wil zien.
je moet er maar eens op kijken.
(let op: de site is in het engels)