Naam van een romantische dansfilm met een "Mary Poppins" moment.

Ik kan het niet goed uitleggen want het is al een tijd geleden. Het gaat over een meisje en die gaat ergens ver weg wonen en ze gaat naar een dansschool. Dat gaat niet echt goed maar ze wil zich wel bewijzen tegenover haar kleine zusje. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat die "grote" zus Mandy Moore is. Er is een moment dat ze met een parapluutje zweeft ofzo, lijkt op Mary Poppins moment ;). Er is ook een moment dat de zusjes op een bankke zitten en die kleine zegt dat ze niet op moet geven met dansen.
Het speelt zich veel af in een flatje met een vriendin. Maar ook in een discotheek. En een soort kelder waar zij met een vriend (waar ze geloof ik verliefd op wordt) traint voor het dansen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Center Stage??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bedankt!!!! Ik wilde hem namelijk nog eens kijken met een vriendin van me :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Het is een leuke film.