Ik zoek de naam van een kinderfilm over konijntjes ( misschien peter rabbit??)

De film had ik 16 jaar geleden ofzo op videoband en ben hem kwijt. De film had een heel vrolijk eind- of begin liedje waarin er konijntjes over een veld of door een tuin huppelde.

Alvast bedankt

Toegevoegd na 59 seconden:
p.s. Peter rabbit is in de Nederlandse versie Pieter konijn :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Amadea
13 jaar geleden
Tekenfilm of echte konijntjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm.. volgens mij was het tekenfilm, of tenminste het grootste gedeelte van de film. Misschien dat de eerste 5 minuten echt waren en dat het daarna overging op tekenfilm..

Antwoorden (3)

Waterschapsheuvel (watership down)
Begint heel vrolijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sorry die bedoel ik niet, toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind hem helemaal niet vrolijk beginnen? Het is vanaf het begin eigenlijk al drama!
Hierbij raad ik u aan nijntje ook eens te bekijken. Dit kunt u vinden op www.nijntjedefilm.nl.

Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geinformeerd en wens u veel kijk plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet de film die ik zoek. Toch bedankt!
De avonturen van Peter Rabbit?

De moeder van Peter Rabbit gaat op reis en draagt hem op goed op zijn vier zusjes te passen. Maar Peter gaat met neef Benny spelen in de tuin van meneer McGregor. Zijn zusjes zet hij zolang in een doos. Peter en Benny worden gevangen door de hongerige kat van McGregor. Tot zijn grote schrik ziet Peter dat de postbode de doos met zijn zusjes meeneemt. Hij gaat zijn zusjes zoeken en gaat samen met vrienden op weg naar timboektoe. Daar komen ze nooit aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaah, dat zou best wel eens kunnen. Weet u toevallig waar je die kan downloaden of bekijken op het internet? Alvast bedankt!