Weten jullie misschien een castingbureau voor een 11jarige?

Hoi,
Mijn dochter is 11 (18 december 12) en ze wil heel erg graag iets met toneel gaan doen. We willen haar inschrijven voor een castingbureau maar we weten niet echt welke goed is etc. Zijn hier ook mensen met dat soort ervaringen?.
Groetjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
www.dutchmodelinfo.nl
Lees deze site ook eens goed door voor tips.

Antwoorden (3)

Moeder Anne in Amsterdam schijnt wel goed en betrouwbaar te zijn: http://www.moederannecasting.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen eigen ervaringen maar een tip. Ik wet ook niet welke regio jullie wonen. Maar als je op Google intypt: castingbureau/ kinderen/ reviews/ beoordelingen, of iets van die strekking kan je heel veel reviews lezen.
Op Castingcheck kun je ook goed zoeken.
Wel nuttig als je dochter alvast wat leuke cursussen gaat doen op gebied van theater, toneel, zang en/of dans. Dan leert ze in een groepje allerlei basisvaardigheden en heeft ze alvast wat ervaring op het moment dat ze opdrachtjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze toneel echt heel leuk vind dat kan ze mischien hetzelfde als mij gaan doen. Ik heb me ingeschreven bij hofplein theater daar krijg je 2 jaar lang les dan mag je een auditie doen en als je die haalt dan mag je in een hofplein voorstelling spelen. Hofplein staat ook ingeschreven bij een castingbureau waar je dan ook bij op kan geven