Hoe heet die acteur van deze film waarin een net getrouwd stel een huis betrekt dat aan alle kanten opgeknapt moet worden?

Ik probeer al dágen op de naam van de acteur te komen, terwijl hij zo beroemd is.. (van the green mile, en die film waarin hij op een vliegveld vast zit, niet naar huis kan vanwege oorlog en amerika niet in mag, omdat hij geen geldige papieren heeft..), het ligt al dagen op mijn tong, maar ik kan er maar niet op komen!! Het enige wat ik weet zijn dus deze film (voorbeelden) en de film die ik hieronder beschrijf, waar ik óók niet van op de naam kan komen...

De film gaat over een pasgetrouwd stel, die vetrekken uit de grote stad om een enorm huis te betrekken die aan alle kanten wat mankeert.

Er valt een bad door de vloer (dacht ik) en die man staat op een kleed waaronder een gat is en hij kan er niet uit komen, zit erin vast en gooit vliegtuigjes van zijn geld, wat hij aan de aannemer wilde betalen.

Ook zie je aan de voorkant van het huis een enorme berg aarde, zodat ze beide met moeite in het huis kunnen komen.

Hoe heet deze acteur én hoe heet deze film??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
En the green mile intikken in google hielp niet...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, want ik had de vraag al gesteld toen ik dat had bedacht.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tom Hanks, the money pit