Wat zijn films waar kinderen in spelen?

Zoals: Big Daddy

Weet jij het antwoord?

/2500

meestal zijn dat Disney producties waar kinderen in spelen maar je hebt ook gewone normale speelfilms

sound of music, home alone, mary poppins never ending story

daddy day care, grown ups, bedtime stories allemaal met adam sandler.

En de Nederlandse films zoals Ciske de rat, kruimeltje, Pietje Bell, Abeltje, Dik Trom, Lepel enz enz

Echt een geweldige film is Kick-Ass. Er spelen kinderen in en ook een klein meisje van een jaar of 10. Alleen is de film niet geschikt voor kinderen. (Vanaf 12-14 jaar wel denk ik)

- School of Rock - Charlie and the Chocolate Factory - Home Alone - Jumanji - The Chronicles of Narnia - Liar Liar - Honey, I Shrunk the Kids - Kindergarten Cop - My Girl - Matilda - The Little Rascals - Parent Trap

Wat dacht je van the lord of the rings? Ik weet niet of de hoofdrol spelers nog kinderen zijn maar de figuranten in het dorpje. In alle films heb je wel een paar kinderen als figuranten.

The pacifier Cheaper by the dozen 1&2 seventh heaven And much more... Vraag maar als je meer wilt Toegevoegd na 1 dag: Tommy and the wildcat Rent- a- kid Treasure island Zevensprong De rode zwaan Paulie Haunted mansion Muizenjacht Little miss sunshine Aquamarine Peter pan Jersey girl What a girl wants Iceprincess My brother the pig Pay it forward Freaky friday Princess diaries When in rome Mary poppins Holiday in the sun It takes two The little rascats. Als hond en als kat. Harry potter Heksen En daarnaast natuurlijk al die andere mooie disneyfilms,warner bros en dreamworld Toegevoegd na 1 dag: Kleine huis op de prairie

The Goonies Spy kids Honey I shrink the kids

The boy with the striped pyama. Die was gisteren nog op TV en de hoofdrol speler is een jongentje van 8. Het is echt een hele mooie ontroerende film, en zeker aan te raden!!

The Karate Kid (met Jaden Smith <3<3<3) The Little Fockers Step up 3 ( niet heel erg ze zijn 16 ofzo) Dat zijn echte aanraders!

Narnia.......

Hier ook nog E.T, Annie en Back to the future maar dat zijn eerder al tieners. Toegevoegd na 3 minuten: Stuart Little, die zag ik er nog niet bij staan, ook heel leuk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100