Is er een site die alleen over Nederlandse films gaat ?

Dus waar nieuwe films besproken worden. Wanneer ze in de bios te zien zijn en wanneer ze verschijnen op dvd enzovoorts. Dus waar je van alles kunt vinden over de films uit ons landje. Ik kom nog wel eens een dvd tegen van een nog niet zo oude film waar ik destijds niks over gehoord heb. Ik kende site filmfestival.nl maar verder ben ik nog niet echt gekomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.nlfilmdoek.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Een erg handige site waar ik zelf ook gebruik van maak!

Toegevoegd na 2 minuten:
Een erg handige site waar ik zelf ook gebruik van maak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar http://www.filmtotaal.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.bioscoopagenda.nl staat wanneer films uitkomen maar dat gaat niet alleen over nederlandse films
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je bij Ximon kijken, alles is daar Nederlands.

Toegevoegd na 47 minuten:
Een erg handige site waar ik zelf ook gebruik van maak!