Waar kan ik dvd kopen van deze film : A like me: the gwen araujo story ??

Liefst met nederlands ondertiteling!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je em ook gezien? Impressing he. Wow...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, maar geen ondertiteling, dus zoek ik dvd die wel NL ondertiteling heeft. Maar dat film is waargebeurd verhaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt. Maar vd week was ie toch met ondertiteling?
Ik denk dat die dvd niet bestaat, eigenlijk. Met nl ondertiteling wordt helemaal lastig, denk ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt , maar dat film heb ik gemist op tv, en heb lovende verhalen gehoord over dat film. Vandaar dat ik m zou wel willen zien. Maar ik heb film wel nu in mijn bezit, maar zonder ondertiteling, dat maakt lastiger omdat ik zelf doof ben en je raad het al ; hele verhaal lastig volgen. Ik ben dat film nu aan het kijken:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow, dat is irritant. En engelse ondertiteling doet het niet voor je?
Hoop dat je toch kunt 'genieten' van de film. Ik vond em zo zielig...
En ontroerend, op t eind met die harley davidson gasten... Kijk zelf maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik zeker doen! Maar toch bedankt voor je Feedback;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je deze film ook gezien heb, moet je ook eens gaan kijken naar deze film : Soldier's Girl.....

Het beste antwoord

Met nl ondertiteling kan ik 'm niet vinden.

Zonder ondertitels is ie sowieso te koop in de shop van the History Channel. Vrij betrouwbaar lijkt me. Zie link.

Zelf wilde ik een paar jaar geleden een hele specifieke dvd box en dat heb ik toen gevonden via de muziek/dvd speciaalzaak. Dus niet de Mediamarkt of FRS of zo, maar een kleine specialist. Zij kunnen vaak bij hun leveranciers navragen. Je hoeft dan ook niet via internet te bestellen, geen creditcards, geen dollars...