Volgens IMDb is de kans klein dat er ooit een 4e deel gemaakt wordt na het teleurstellende 3e deel.
De film bracht gewoon te weinig op.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nou...ik kom heel veel sites tegen die zeggen dat de film er wel komt omdat hij in Amerika flopte, maar wereldwijd wel goed draaide. En bij IMDb kom ik dit tegen: "Note: Because this project is categorized as in development"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn geen officiële site's en dat is vaak niet betrouwbaar.
Meestal 'whisfull thinking' van fans.
Ik heb dat ook met andere film's gezien en die komen dan ook echt niet uit.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja :-( Eragon...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De fans van de boeken waren helemaal niet blij met de film.
Ik ken zelf een jongen die helemaal gek is van de boeken maar de film van Eragon vind hij waardeloos.
De film heeft maar een 5 op IMDB.
Dus zal er niet snel een 2e film komen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik ken daar de boeken niet van, daarom vond ik de film wel goed denk ik. Vind het jammer dat er nooit een vervolg op gekomen is :-(

Andere antwoorden (1)

Er word gezegd dat de film rond december dit jaar zal uitkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wáár wordt dat "gezegd"? Ik heb uitgebreid gezocht maar niets gevonden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slaat nergens op dit antwoord.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat komt hier vandaan:
http://www.aslanscountry.com/2011/04/magicians-nephew-slated-for-december-2013/