Vraag ca 35 jaar heb ik op de lagere school een film gezien. Wat ik nog weet? Een wit paard met vleugels Wie o wie weet iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A neverending story?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is toch niet zó oud die film?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die film is al van '84...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ongelofelijk he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 35 jaar op de lagere school zit, lijkt mij dat idd een never ending story!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een animatiefilm, engelstalig of nederlands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Het is een film van 35 jaar geleden, toen was ik 6 dus never.. Is het zeker niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En antwoord op mijn vraag...?
Kimath
12 jaar geleden
Neverending story had Falkor, vliegend hond/chinees draak beest. Volgens mij geen paard, maar is al lang geleden dat ik de film zag.
Kimath
12 jaar geleden
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Neverending_Story_characters
Falkor the Luckdragon heet die.
Er zit wel een gewoon wit paard in de film, genaamd Artex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om een film uit de jaren '70 niet uit '80 dus never ending valt af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naam van een wit paard met vleugels is pegasus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath, die Artex is na die 35 jaar vast wel gaan hemelen en kan nu dus wel vleugels gekregen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke is het nou??????
Ik ben benieuwd !;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was dus ca 1978

Het beste antwoord

The thief of Bagdad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is uit 1940, zal kijken of ik ergens een stukje film kan zien op het net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film is paar keer verfilmd in de jaren '20, '40 en '60 is na te zien op youtube

Andere antwoorden (9)

Bedoel je de never ending story? Daar zit naast de hond volgens mij ook een paard met vleugels in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die had ik ook als eerste genoemd + Zit inderdaad een wit paard met vleugels in, ik moest er gelijk aan denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, Neverending Story kan het niet zijn, die blijkt uit 1984 te zijn (en in een andere reactie blijkt dat het ongeveer 1979 moet zijn geweest).
Het paard van hercules??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
My little pony :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet dan toch denken aan the last unicorn.
De beroemde film komt uit '82. Maar wellicht bestond het idee al eerder.
Zie link voor fotos:
http://www.imdb.com/title/tt0084237/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Clash of the titans uit 1981:
Daar komt een wit paard met vleugels in voor:Pegasus .
Het verhaal gaat over Perseus de half menselijke zoon van oppergod Zeus.
Zou hem kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat niet, tenzij het veel korter dan 35 jaar geleden is. 1981 is "pas" 30 jaar geleden namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller zegt ca. 35 jaar geleden,niet precies 35 jaar geleden!
Dus..?Misschien is het hem toch.
Ben benieuwd,misschien reageert hij/zij nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar de vraagsteller weet wel wanneer 'ie op de lagere school zat. 5 jaar verschil lijkt me dan wat lang. Maar we zullen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, ik heb even zitten rekenen het was ongeveer 32 jaar geleden op de basisschool. De Pius X in den Bosch boven op zolder. Het is mij altijd bijgebleven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jvanuden
Weet je nu al welke film het is?
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd.
Het is dus niet Clash of the titans?
Ja t eerste was mij te binnen schiet is toch wel Pegasus, als je praat over een wit paard met vleugels.
Geen oude hercules film gezien o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hercules had zo'n paard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pegasus? misschien? van Hercules?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord is al paar keer genoemd, hoeft dan ook niet herhaald te worden.
Legend? Met tom cruise