ik zoek een film maar ben de titel kwijt weet iemand hoe die heet?

hij gaat over drie vriendinnen die toen ze klein waren een doos begroeven en afspraken die jaren later samen op te graven, tegen die tijd hebben ze een hekel aan elkaar. toch gaan ze naar de doos en graven hem op. dan blijkt dat ze alle drie een reden hebben om op reis te gaan uiteindelijk gaan ze samen. tijdens die reis gebeurd van alles. ( er gaat ook nog een jongen mee op die reis waar een van hen iets mee krijgt). ze eindigen na heel veel gedoe weer als vrienden. ik hoop dat iemand me aan de titel kan helpen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Crossroads met Britney Spears ;)