Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Makkelijke film?

Voor Nederlands moeten wij een recensie schrijven over een film, weet iemand een film waar je makkelijk een recensie over kunt schrijven?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor een film kiest waar je minder gemakkelijk een recensie over schrijft, levert dat je waarschijnlijk wel meer punten op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Piet986;

Ik zou natuurlijk best een Nederlandse film kunnen suggereren en dat zou in mijn geval 'Simon' zijn van Eddie Terstal. Maar ik zou juist die die aanraden omdat ik het een geweldige film vind. Als jij er misschien niets aan vindt heb je weinig aan deze film, want een film die je niets doet of zegt daarover is het moeilijker schrijven dan een die wel wat voor je betekent. Ik zou je dus aanraden een film te kiezen die jou echt wat heeft gedaan en niet op andermans adviezen in te gaan als je die films niet kent. Of het moet per ongeluk zo zijn dat je een film zo gruwelijk slecht vindt dat je er een vreselijk negatieve (maar wel goed onderbouwde!) recensie over zou kunnen schrijven. Op zich wel een originele invalshoek, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

12 jaar geleden
komt een vrouw bij de dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alibi :) Leuke grappige nederlandse film, geen moeilijk verhaal.
Zwartboek, stuk meer geschiedenis achter, erg goede film, goed te doen ook.

Toegevoegd na 4 dagen:
Het leven uit een dag is trouwens ook een goede Nederlandse film :)

En Afblijven (2006) is een hele makkelijke film die ik vroeger echt leuk vond toen ik 14 was
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de gelukkige huisvrouw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turks Fruit, een echte klassieker.
Doet het altijd goed bij Nederlandse leraren, vanwege het prachtige boek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe veel jaar en ouder wilt je of u hebben? Bij 12 zal ik een goede James Bond film kijken of Tokyo Drift
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry las de hele vraag niet goed!
Haar naam was sarah!
Super film, zeker aan te raden alleen dan wel in het frans met nederlandse ondertiteling.
Gaat over de oorlog, is wel erg zielig maar loopt gelukkig wel mooi af! :)
ik denk dat je voor je recensie heel goed kunt vertellen hoe het ging met je emoties, en wat je linkt aan deze tijd enz..
suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kicks, de Tweeling, Schnitzelparadijs, Moordwijven, Flodder, etc, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Notebook, hele mooie film bekroond met oscars! Als je van romantiek en onvoorwaardelijke liefde houdt is dit echt een aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is helemaal niet bekroond met oscars. Zelfs niet voor genomineerd
2012 makkelijk verhaal ;) ook veel van te vinden op internet of the hurt Locker - mooie film en makkelijke verhaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wit licht, honeyz, schnitzel paradijs, alles is liefde, liever verliefd, dennis p. Ik weet eigenlijk niet of het perse een nederlandse film moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oo het schnitzelparadijs was al genoemd. Sorry
Ik zou als het voor Nederlands is, een Nederlandse film kiezen. En dan toch een beetje een film met inhoud, maar niet heel erg ingewikkeld. Dus ik zou de film "Simon" kiezen met Cees Geel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt een vrouw bij de dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aanslag.
Honderden uittreksels over.

Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding