Hoe heet de film van een huis wat computer gestuurd is (stem commando) maar dat het systeem faalt en een slecht systeem het over neemt?

Toegevoegd na 21 minuten:
Dit slechte systeem sluit de mensen bijvoorbeeld hermetisch af van de buitenwereld en zuigt lucht uit de kamer. Buiten komt een wapen uit de grond en houd andere mensen van het huis weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh ja, uit de jaren 70/80. Die vond ik als kind zo eng...
itsme
12 jaar geleden
ik ken die film niet, maar moet wel denken aan iets soortgelijks, vandaar alleen een reactie.
De Lift (met Huub Stapel), gaat over een lift met een revolutionair besturingssysteem.

Het beste antwoord

Ik weet er geen film over, maar het doet me meteen denken aan de elfde aflevering van het eerste seizon van de serie Eureka: "H.O.U.S.E. Rules"

Ik moest even op http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eureka_episodes lezen voordat ik de juiste aflevering had gevonden maar het is wel precies de plotbeschrijving van die aflevering...

Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig! Dit is het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice! Komt die belachelijke hoeveelheid tijd die ik besteed aan Amerikaanse actie- en SF series kijken toch nog eens goed van pas... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles heeft zo een goede uitkomst SadBunny, wees nu maar een HappyBunny want je hebt t Beste Antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke serie trouwens, zal er nog een paar bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is een zeer leuke serie inderdaad, erg vermakelijk en het leuke soort mix tussen science reality en science fiction. En vol met mooie vrouwen, maar ja dat is bij al die actieseries. Werkt waarschijnlijk goed op eenzame nerds zoals ik :D

Andere antwoorden (1)

ik heb het opgezocht en de simpsons hadden volgens mij zoiets met dat huis en toen kwam ik uit op de film
2001: A Space Odyssey

zoek je deze misschien???@