Er is een film, die gaat over een man of vrouw die steeds jonger word, hoe heet die film?

Toen ik laatst twilight ging kijken, kwam er zo'n trailer over een man of vrouw die steeds jonger word. Ik weet er niet veel van, maar misschien kent iemand die film. Ik weet de titel niet meer. Er werd één zin in de trailer vermeld die ik heb onthouden hij is ongeveer zo: Terwijl iedereen steeds ouder werd, werd ik steeds jonger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, the curious cage of Benjamin button! Prachtige film trouwens, n echte aanrader!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

The Curious Case of Benjamin Button
Over een jongen die oud geboren word en steeds jonger word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa b button jaa, met brad pitttttt