Zijn er nog meer films als "Despicable Me" en "Up" ?

Ik bedoel goede animatiefilms

Niet echt tekenfilms als vroeger, zoiets als de Reddertjes en zo, dat zoek ik niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bedankt al voor de tips!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Kijk gewoon even op de site van pixar daar staan ze wellicht allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Pixar heeft inderdaad veel écht goede animatiefilms, en eigenlijk geen slechte.
Ook sommige van hun korte filmpjes zijn érg leuk. Mijn aanraders: Partly Cloudy, One Man Band, Knick Knack, Geri's Game en For The Birds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi, Knick Knack:) die heb ik echt honderd keer gezien, maar blijft leuk

Andere antwoorden (14)

Toy Story 3 is een hele goede film: niet zo plat als andere animatiefilms maar met diepte, net als Up. Het is ook een film van Pixar (sowieso een hele goede filmstudio). Ik heb in elk geval van die film genoten! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cars, Toy Story, Ice Age, Madagascar, Ratatouille, en nog veel meer. Kijk anders ook eens op de Disney-site, zij maken de meest bekende animatiefilms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bekend hoeft niet gelijk goed te zijn. Ik vond Ice Age 3 behoorlijk tegenvallen.
Binnekort rio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tangled!! Rapunzel. Super leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ratatouille!! Geweldig!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Incredibles. Helemaal gaaf! en Ice Age al wat ouder maar ook erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
How to train your dragon en over the hedge die zijn geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Finding Nemo is nog helemaal niet genoemd en Wall-E.
Verder sluit ik me bij mijn voorgangers aan: Toy Story 3 is super, idem voor How to train your dragon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Finding Nemo is inderdaad geweldig.
Ja Disney heeft nog veel meer van dit soort films, IK kan alleen de juiste site even niet vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieus, grappigste en leukste Animatie film in dat genre is: ''Open Season'' (In het Nederlands Baas in Eigen Bos)

Ook leuk voor ouderen.

Shrek en The Simpsons the movie zijn de allergrappigste animatiefilms maar ik denk niet dat je dat bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het regent gehaktballen heb ik hier nog niet gezien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coraline, natuurlijk!

En alles van Hayao Miyazaki (echt de moeite waard)

Castle in the sky
Spirited Away
Howl's moving castle
Princess Mononoke
Nausicaa of the valley of the wind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Megamind. Gisteren gekeken, is heel erg leuk.
13 jaar geleden
Die met die blauwe hoofden: Megamind.
Een geniale film met veel humor. http://www.youtube.com/watch?v=yJtot_f-snU