Naam van film vergeten

Het was een film over geesten die telkens van lichaam veranderen wanneer hun lichaam te oud werd. Het speelt zich allemaal af of een afgelegen plaats waar een huishulp alles te weten komt. Ik herinner me nog dat die film slecht is afgelopen want de geesten waren er net op tijd in geslaagd van lichaam te veranderen. De geesten zat in de jonge lichamen en de oudjes (waar ze eerst in zaten) konden niet meer spreken.
Ze werken aan een vervolg aan die film. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

THE skeleton key. Ging over voodoo met Kate hudson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, dat was het! Ik ben even aan het zoeken waar ik kan vinden dat er een vervolg op komt :)

Andere antwoorden (4)

The ghosts of The dead
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The skeketon key
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is the skeleton key met Kate Hudson in de hoofdrol. Komt er een vervolg van dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vervolg is al uitgekomen in 2008!
Skeleton Key 2-667 The Neighbour of The Beast.
Hele slechte film trouwens.