Wat zijn typisch stereotype boeren/cowboy karakter trekken en gewoonte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je nu boeren en cowboys op één hoop gooien? Dat is toch heel verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, cowboys En plattelandsmensen verschillen niet veEl hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boerenzoon op z'n trouwdag. Net voordat de dominee met de huwelijksplechtigheid zal beginnen zegt opa tegen hem: "Jonge, Tinus, wat kiek-ie lillijk. Nou, dan kiek-oe vader héél wat leutiger op de grote dag". Tinus zegt: "Jao, opa, maor die trouwde met moeder en ikke met zo'n vremde".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow: als je dat al zo goed weet, waarom de vraag dan nog gesteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hippo de vraag is niet of ze verschillen :s

Antwoorden (4)

Spugen.
Met vork je eten naar binnen schuiven.
Boeren laten.
Stoer lopen.
Macho gedrag naar vrouwen.
Boers praten.
Pruimtabak kauwen.
Veel paardrijden.
Gespierd en gebruind uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo"n stengeltje (riet ofzo) in de mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grasspriet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ik ook altijd :0
Slapen met het jachtgeweer geladen naast het bed.

Pet ophouden tijdens het eten, alleen afzetten bij het bidden.

Een middagslaapje doen met de pet over het gezicht.

Ik heb weleens gehoord dat er nog gehuchten zijn waar de boeren 's zondags op een varken naar de kerk rijden, maar of dat waar is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pruimtabak kauwen, dan spugen, en als de klodder uit beeld verdwijnt een bakje laten rammelen. doen ze altijd in films;)