hoe heet de film waarin kinderen een tekening in een tijd capsule moeten stoppen?

de film gaat dus over kinderen die een tekening in een tijd capsule moeten stoppen die dan een paar jaar later wordt opgegraven. Dan krijgt er een kindje een tekening met allerlei cijfers die data's blijken te zijn waarop allerlei rampen gebeuren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat je 'Knowing' uit 2009 bedoelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
inderdaad
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plusje van mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist, Knowing!
Dat is "Knowing", uit 2009.

Een leraar, John Koestler opent een tijdcapsule. Vijftig jaar eerder is de capsule gevuld door leerlingen tijdens de oprichtingsceremonie van de school. Bij het onderzoek naar een cryptische boodschap die zich in de capsule bevindt, doet hij een verbazingwekkende ontdekking: de reeks cijfers voorspelt met zeer grote precisie de data, aantal slachtoffers en geografische coördinaten van iedere grote ramp van de afgelopen 50 jaar. Andere voorspellingen die in het document staan moeten nog plaats vinden. Eén daarvan voorspelt een algehele vernietiging van de aarde op zeer korte termijn. Ted doet er vervolgens alles aan om de autoriteiten voor het komende drama te waarschuwen, maar tevergeefs.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus vanwege de toelichting