ik zoek een film? maar weet de titel niet en kan me maar een klein stukje herrinneren

een jongen vraagt aan het eind van de examens of de leraar zijn naam weet. als hij nee antwoord doet de jongen zijn examen midden in in de stapel en gooit dan alle examens de lucht in. welke film is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat fragment heb ik ooit gezien als filmpje wat ik via de mail toegestuurd heb gekregen. Maar ik kan je niet vertellen of dit inderdaad uit een film komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het stuk is van een reclame en niet van een film.
Ik weet ff niet meer welke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook ooit gezien, had ook niet de indruk dat het uit een film kwam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet zeker dat het uit een film komt. het filmpje van youtube komt zeker in de buurt alleen gooit hij niet de examens de lucht in .. wat hij wel doet in de film .. films als cheats en college zijn het niet .. alvast bedankt voor jullie reacties maar we moeten nog ff verder zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Empathy JE BENT EEN HELD dat is hem http://www.youtube.com/watch?v=IJIThU0BElc dat reclame ding is gejat uit deze film

Het beste antwoord

De film heet Slackers, over vier vrienden op college die er niks van kunnen en dan via fraude hun diploma willen halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een gezocht op youtube, en ik heb deze reclame gevonden. Hij gooit alleen niet alle examens de lucht in, maar ik denk toch echt dat je deze bedoelt:

http://www.youtube.com/watch?v=cn_rSybj8Vw&feature=youtube_gdata_player