Wat is de beste suggestie die ooit in een speelfilm is gewekt?

In welke film ben je op briljante wijze op het verkeerde been gezet en in welke scene was dat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K
Antoni
15 jaar geleden
Je bent vast heel blij met al die antwoorden. Nu al 21 en je hebt nu nog twee dagen te gaan. Ze geven je weer een heleboel ideeën voor films, die je kan gaan kijken! Ik vond het heel leuk je vraag te beantwoorden!

Het beste antwoord

De hele film "A beautiful mind" zet je op het verkeerde been, omdat de hoofdpersoon voortdurend dingen ziet, die er niet zijn (geweest). Hele mooie film.
Antoni
15 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

in de matrix, ik dacht toch echt dat er een lepel was maar dr was helemaal geen lepel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Sixth Sense...
"I see dead people..."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Usual Suspect...op het eind dat ''die manke'' weer recht gaat lopen en ALLES wat hij had verteld van het prikbord achter de politie agent had geplukt..briljant!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
o en The Eternal Sunshine of the Spottless Mind....te freaky...
Voor mij geen twijfel over mogelijk.

Iedereen die de film "Five fingers" (met oa. Ryan Phillipe) gezien heeft zal het met me eens zijn dat je hier geweldig op het verkeerde spoor gezet wordt.

Ik zal verder niet zeggen wat precies enzo, want dan hoef je hem niet meer te kijken, maar ik zou zeggen, check it!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh en natuurlijk ook "Identity". Spannend!
The Game
Fantastische ontknoping, had ik niet verwacht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fight Club. Als hij erachter komt dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft en hijzelf verantwoordelijk is voor alle plannen om de wereld wakker te schudden. Een echte brain twister.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja die was ook goed
De Film "The Others", met Nicole Kidman.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op het einde van Pirates II, als iedereen denkt dat Jack naar beneden komt, en het dan Barbossa is. Trouwens ook een van de beste cliffhangers ooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het presenteren van Gandalf the White als Saruman in The Lord of the Rings.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'No Way Out', met Kevin Kostner en Gene Hackman.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet echt een film, maar een filmpje van een Renault Racoon. Het was een (promotie)filmpje van de auto die door een bocht reed in de bergen, maar die auto was geheel een computeranimatie (en dat al een jaar of tien geleden). Ik trapte er geheel in.

In de toekomst zal je zien dat computeranimaties acteurs zullen kunnen vervangen (niet dat 't ook overal zal gebeuren).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Memento, nog een verklaring nodig?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loft, wel meerdere keren ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik ga toch voor The Matrix voor het moment dat Neo in de echte wereld ontwaakt en de uitleg van Morpheus komt.
Daar moet ik bij opmerken dat ik het indertijd voor elkaar had gekregen helemaal niks van de hele film te weten en op een goeie dag door de stad liep en bedacht dat ik eigenlijk wel een film kon gaan zien en Keanu Reeves staat toch garant voor spektakel....

Gaf een heel groot AHAAAA! moment... heel goed gedaan. Tot die tijd zat ik me per minuut steeds harder af te vragen waar dat het verhaal heen zou gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Blair Witch Project. Op de een of andere manier heb ik een tijd gedacht dat het hier daadwerkelijk om amateurbeelden ging die in een bos geschoten waren door een stel jeugdigen.

Zelfs inhoudelijk heb ik enige tijd gedacht dat de film een waargebeurd verhaal vertegenwoordigde. Klinkt misschien gek, maar ik denk dat het de filmmakers goed gelukt is om een illusie te creëren met deze film.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
SAW (1e deel) waarbij op het einde de man opstond die gedurende de hele film op de grond lag en leek alsof hij dood was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn er zo veel maar welke ook ijzersterk is is de oude versie van Planet of the apes, waar op het laatst het hoofd van het vrijheidsbeeld boven het puin uitsteekt en blijkt dat de mensen al de tijd gewoon op de "vernietigde"aarde waren in plaats van op een andere planeet.
En het is al genoemd maar The sixth sense is gewoonweg briljant
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In "A beautiful Mind" blijk je je op een gegeven moment volledig verkeerd ingeleefd te hebben in de hoofdrolspeler Russel Crowe. Knap werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met afstand: The Game.
Achter elkaar op het verkeerde been gezet, dacht je eindelijk te weten hoe het zat, zat je er weer naast. Superfilm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In "The Sixth Sense" ... die film ging in mijn ogen helemaal nergens over, omdat ik niet doorhad dat Wruce Billace met dode mensen kon praten.

Op dezelfde manier vond ik Fight Club maar een rare film. Ik had niet het geduld te wachten wat het plots zou zijn, dat hoorde ik later van anderen.